ေစတနာ၏ သေဘာလကၡဏာသည္ တိုက္တြန္ႏုိးေစာ္ျခင္းပင္ျဖစ္၏။
ေကာင္းသည္႔ဘက္မွာတိုက္တြန္း တတ္သ လို မေကာင္းသည္႔ ဘက္မွာလည္း သူပါေလေတာ႔၏။
မေကာင္းသည္႔ေနရာတိုက္တြန္းတာကိုေတာ႔ ထင္ရွားလို႔ ထားအံုးေတာ႔
...ေကာင္းသည္ေနရာတိုက္တြန္းသည္႔အခါ လွည္႔စားတက္သည္သဘာ၀ အနည္းငယ္ ေျပာျပ
ခ်င္ပါ၏။ တစ္ခါတစ္ခါ အေခ်အေနတခုအေပၚမွာ သုံးသပ္ဆုံးဖ်က္ျပီး
ကိုယ္ႏွင္႔နီးစပ္ရာ အသိုင္းအ၀ိုင္း အေပၚမွာ ဘဲျဖစ္ျဖစ္
တစ္ဦးတစ္ေယာက္အေပၚမွာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ငါကေစတနာႏွင္႔ေျပာတာဟုဆိုကာေျပာတက္ၾကပါ၏။
ထို ေျပာဆိုလုပ္ကိုင္ ေနစဥ္အခ်ိန္အတြင္းမွာ ဘဲျဖစ္ျဖစ္
ေျပာဆိုလုပ္ကိုင္ျပီးတဲ႔အခါမွာဘဲျဖစ္ျဖစ္
ကိုယ္ေျပာဆိုေနသူရဲ႔တုန္႔ျပန္မွဳ႔က
အမူအရာေနနဲ႔ ႏွစ္သက္ဖြယ္တုန္႔ျပန္မွုဳ မႏွစ္သက္ဖြယ္တုန္ျပန္မွု
တခုခုေတာ႔ျပန္လာတက္ေလ ေတာ႔၏။ တဖတ္လူက ႏွစ္သက္ဖြယ္အမူအယာနဲ႔ တုန္ျပန္လာတာ
ေတြတဲ႔အခါ ငါေတာ္တယ္လို႔အထင္ေရာက္ခါ မူရင္းေစတနာ ရဲ႔ေနရာမွာ အတိမာန(
မိမိကုိယ္မိမိအထင္ၾကိးမႈ႔ )က မသိမသာ ေနရာယူေလေတာ႔၏။ မႏွစ္သက္ဖြယ္အမူအယာနဲ႔
တုန္ျပန္လာတာ ေတြတဲ႔အခါ ငါေစတနာကို အေကာင္းမထင္ေလခ်င္းဟုဆိုကာ
စိတ္ႏွစ္လုံးယူၾကဳံးမရ ျဖစ္တက္ေလ၏။ မိမိအေနနဲ႔
တုန္႔ျပန္မွုဳကအဓိကျဖစ္ေနလွ်င္ ကိုယ္ဆရာျဖစ္ခ်င္ အထင္ၾကီးခံျခင္တာကပထမ
ကိုယ္သူတပါးအေပၚမွာထားတဲ႔ ေစတနာက ဒုတိယေနရာမွွွာ
ေရာက္မွန္းမသိေရာက္ေနေလေတာ႔၏။ ကိုယ္ရဲ႔ အတိုင္းအရွည္ပမာဏကို ကိုယ္မသိပါက
ပိုလို႔ပင္ ပင္႔ပန္းဘြယ္ရာပင္ျဖစ္ေလေတာ႔၏၊ ေစတနာစစ္စစ္မွာကား
တုန္႔ျပန္မွု႔အေပၚမွာမတည္ေဆာက္
မိမိရဲ႔ျမင္႔ျမက္တဲ႔ႏွစ္လုံးသားေပၚမွာသာတည္ေဆာက္၏။ျမင္႔ျမတ္တဲ႔ ႏွလုံး
သားပိုင္ရွင္တုိ႔မွာကား ဘယ္အရာမဆိုျပဳလုပ္ေျပာဆိုေသာအခါ
ေကာင္းက်ဳိးကိုလိုလားေသာ စိက္သက္သက္ သာျဖစ္ပါ၏။
တုန္ျပန္မွု႔ကထိုသူအတြက္အေရးမၾကီး ေကာင္းသြားပါေစ ဆိုေသာအခ်က္သည္သာသူ႔အတြက္
တာထြက္အစျဖစ္သလို ပန္းတိုင္လည္းျဖစ္ျပန္၏။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment